شرمنده، سرما خورده ام شديد و از صبح حالم خراب بود، هنوز وقت نکرده ام مقالات را تمام کنم،
فقط محض اطلاع، ديشب نماينده ي امام خامنه اي، پس از پايان مراسم عزاداري از بچه ها تشکر کرده و بود و گفته بود:
مقام معظم رهبری از تمام دانشجویان و به خصوص متحصنین در فرودگاه که شش شبانه روز در فرودگاه متحصن بودهاند، تشکر کردند و گفتند: «دعای خیر من در ادامه راه همراه شماست.»


60 comments
Comments feed for this article
ژانویه 5, 2009 روی 5:12 ب.ظ
یونس
سلام برادر، خدا پشت و پناه شما
ژانویه 5, 2009 روی 5:13 ب.ظ
یونس
برادر!
این آدرس سایت ما را که زده اید، mygaze.net صحیح میباشد.
یاعلی
ژانویه 5, 2009 روی 5:13 ب.ظ
بیننده
راستی وقتی آقای نماینده رو دیدین ازش راجع به این مطلب هم بپرسید:آقای منوچهر متکی را که می شناسید ؟ ایشان وزیر امورخارجه دولت مهرورز آقای احمدی نژاد می باشند البته گرچه آقای متکی وزیر محترم امورخارجه می باشند اما ایشان از بدو ورودشان به این وزارتخانه به تحول و بازنگری ای در این وزارتخانه پرداخته اند و موفق شده اند نام این وزارتخانه و عملکردش را کمی متحول نمایند و این وزارتخانه را از امور خارجه به وزارت رفاقت و امور خارجه تبدیل نمایند !
امروزه این وزارتخانه در مدت کوتاهی به چندان موفقیت چشمگیری دست یافته که توانسته کل بستگان و دوستان آقای متکی و دیگر معاونان آن وزارتخانه را گرد هم بیاورد ، شاید بسیاری از این اخبار و اطلاعات را شما جسته و گریخته تا کنون خوانده باشید اما سعی می شود در این مقال با هم نگاهی دقیق تر به این موضوع بیاندازیم :
همسر آقای متکی خانم طاهره نظری مهر که دکتر داروساز و از کارمندان سازمان بهزیستی کل کشور بوده اند بدون اینکه تخصصی در حوزه امور خارجه داشته باشند ناگهان به وزارت امورخارجه به عنوان مشاور وزیر منتقل شدند ایشان که در بهزیستی داروسازبخش توانبخشی بودند با بیست و هشت سال سابقه کاری این روزها مشاور شده اند تا بتوانند چند وقت دیگر بازنشست بشوند و از حقوق و مزایای بازنشستگی یک مدیر کل ارشد استفاده کنند .
همسر آقای شیخ عطار نیز خانم فریبا نمازی که پیش از این ناظم دبیرستان دخترانه امام سجاد در منطقه هفت تهران بوده اند به محض اینکه همسرشان قائم مقام وزارت امور خارجه شدند به این وزارتخانه منتقل شدند و مدیر و معلم و ناظم مدرسه را نیز با خود آوردند به وزارت امورخارجه تا دور هم باشند و حالا این خانمها در آنجا چه می کنند خدا عالم است !؟
خانم متکی که البته بسیار جویای نام نیز هست علاوه بر نظارت بر انتصابات و نقل و انتقلات به عنوان مثال دو ماه پیش که سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي سمیناری را با نام ” زنان نخبه مسلمان ” در نظر داشت برگزار نماید مبلغ هفتادو پنج میلیون تومان را به دبیرخانه سمینار از بودجه وزارت امورخارجه اهدا نمودند تا از وی در سمینار به عنوان یک زن موفق و نخبه نامبرده شود! . از دیگر شاهکارهای آقای متکی و خانواده محترمشان اینکه در اسفند سال 1386 هنگامی که آقای متکی در یک هیات دیپلماتیک قصد عزیمت به کشور سوریه و لبنان را داشتند این افراد نیز حضور داشتند :
خانم طاهره نظری مهر- همسر آقای متکی به عنوان کارشناس زنان
خانم معصومه متکی – دختر آقای متکی ( دانشجوی فیزیک دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز) به عنوان کارشناس قراردادهای عمرانی
آقای حمیدرضا متکی – پسر آقای متکی (از تحصیلات ایشان اطلاعی در دست نیست) به عنوان مدیر هماهنگ کننده هیات اعزامی ، البته لازم به یادآوری نیست که همه این افراد و هیات باهواپیمای تشریفاتی دولت ایران به سوریه و لبنان رفتند ، همان هواپیمایی که در زمان دولت آقای خاتمی خریداری شد وجنجالهایی برپا کرد و دولت آقای احمدی نژاد به محض آمدن گفته بود آنرا فراموش کنید ما احتیاجی به این هواپیمای طاغوتی نداریم !
یک نکته جالب دیگر چندی پیش وزیر امورخارجه سوئیس به ایران سفر نموده بود که همگان مطلعید درسومین شب حضور ایشان در رستوران باغ گیلاس وزارت امورخارجه ضیافت شامی برگزار نموده بود که هیات سوئیسی با جمعیت پانزده نفر و تیم ایرانی با تعداد بیش از هفتاد نفر در آن ضیافت بودند که در میان آنها بازمیتوانیم به همسر و فرزندان آقای متکی باجناقهای ایشان و بسیار جالب تر شوهر خاله آقای متکی هم اشاره کنیم . اما حالا که صحبت فامیلهای آقای متکی شد لازم است که باجناقهای آقای متکی هم اشاره نمائیم :
آقای متکی مفتخر به داشتن چهار باجناق هستند که به محض به وزارت رسیدن آقای مجتبی مردانی باجناق بزرگتر را سر کنسول جمهوری اسلامی در حیدر آباد می نمایند و آقای علی صمد لکی زاده را که قبلا درجه دار سپاه پاسداران بودند با مدرک سیکل به عنوان معاون اداره مجمع شیمیایی و خلع سلاح وزارت خارجه منصوب کردند و آقای علی حلمی باجناق دیگر را مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی در لندن نمودند و دیگری را آقای حمید میرزایی مسئول خانه فرهنگ جمهوری اسلامی در بمبئی هند نمودند . البته لطف ایشان فقط شامل حال باجناقها نشده ایشان دو برادر خانم گل و ناز هم البته دارند ! ، که از قضا آنها هم تا قبل از به وزارت رسیدن ایشان بیکار بودند که با آمدن آقای متکی به وزارت امورخارجه شکر خدا این معضل نیز برطرف گردیده آقای جواد نظری مهر رایزن امور کار سفارت ایران در بحرین گردیدند و آقا وحید هم مسئول امور دانشجویی در سفارت ایران در مالزی .
چند نکته هم جهت یاد آوری بد نیست بخشی از حقوق کارمندان وزارت امورخارجه از سال 1372 تا کنون پرداخت نشده و به تعویق می افتد . هزینه پرواز یک ساعت هواپیمای اختصاصی هم که آقای متکی همواره حتی برای رفتن خود و خانواده اش به مشهد هم از آن استفاده میکند هر یک ساعت 2 میلیون تومان می باشد . اما همین آقای متکی البته که بسیار قانونمدار می باشد ، و البته تخلفی هم تا کنون در وزارت ایشان صورت نگرفته است ؟! ، از زمان ورود آقای متکی و ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد در وزارت امورخارجه بر اساس ماده 89 اساسنامه وزارت امورخارجه که اشعار می دارد پرسنل وزارت امورخارجه نباید در هیچ حزب و فرقه سیاسی باشند فقط هفتصدو چهل و اندی نفر از اعضای این وزارت خانه را به بهانه اینکه دوم خردادی و از اعضای تشکلهای جبهه دوم خرداد هستند را متخلف شناخته و البته متخلف از خدمت مستعفی می شود و خوب زحمت پرکردن این خلاء انسانی را هم باجناقها و همسران آقایان متکی و شیخ عطار و دوستان و برو بچ آقای متکی تقبل نموده اند ! اما حالا که صحبت ماده 89 اساسنامه وزارت امورخارجه شد یک مسئله هم خالی از لطف نیست با هم از نظر بگذرانیم ، آقا منوچهر خان وزیر خود نیز از اعضای کانون فارغ التحصیلان شبه قاره هند می باشند که البته قبل از دوران وزارت دبیر کل این تشکل سیاسی بوده اند ایشان با وزارت رسیدن البته استعفاء دادند از این سمت اما از آنجا که خیلی دلشان برای دوستان هم تشکلی و هم حزبی شان تنگ می شده و طاقت دوری آنها را نداشته تصمیم میگیرد حالا که خودشان نمی توانند در آنجا باشند دوستانشان را به وزارتخانه بیاورند اینجا بود که این اقدامات احساسی و عاطفی را انجام می دهند :
آقای سید مهدی نبی زاده از دوستان دوران تحصیلشان را که در همان کانون هم بودند ومهندس فارغ التحصیل از شهر بنگلور می باشند را که در وزارت ارتباطات و در شرکت مخابرات به عنوان کارپرداز مشغول بودند را به وزارت امورخارجه منتقل و به عنوان معاون اداری و مالی انتصاب می نمایند اما بعد از گذشت 20 ماه مهدی خان دلشان را این معاونت می زند و فیلشان هوس هندوستان می کند اینجا بود که آقا منوچهر ایشان را به عنوان سفیرجمهوری اسلامی،در هندوستان منصوب می نمایند ، مهدی خان البته در آن 20 ماه معاونت اداری و مالی خود به نحو حریصانه ای به ماموریت های موقت پرداخت و از کلیه سفارت خانه ها و سر کنسول گری های جمهوری اسلامی، دیدن کرده و در همین گذر به بیش از 100 کشور سفر کردند .
آقای مجتبی کولیوند که ایشان نیز کارمند عادی شرکت مخابرات و دانشجوی دانشگاه پونه و نیز عضو همان کانون بودند به عنوان مدیر کل ابنیه و اموال وزارت امورخارجه انتخاب شده وی پس از 2 سال و سفرهای متعدد به خارج از کشور به آقا منوچهر می گوید من را هم سفیر کنید اما به علت نمی دانیم چه چون با سفارت او مخالفت شد ایشان هم قهر کرده و از وزارت خارجه رفت منتها دیگر به شرکت مخابرات برنگشت و هم اکنون مشغول برجسازی در تهران هست .
آقای ماشاالله شاکری هم که فارغ التحصیل دانشگاه دهلی می باشد و قبل از وزارت دوستشان منوچهر خان در سازمان کشتیرانی کارمند روابط عمومی بودند رابر اساس شایستگی های که حتما داشته به عنوان سفیر جمهوری اسلامی در پاکستان منصوب می نمایند .
آقای حیدر رضا ضابط که ایرانی الاصل و متولد هندوستان بوده اند و قبل از وزارت آقا منوچهر درآستان قدس خادم حرم امام رضا بودند را به عنوان کارشناس سیاسی وزارت خارجه در سفارت ایران دراسلام آباد انتصاب می نمایند .
البته آقای سید علی حسینی هم که معرف حضور همه می باشد دیگر سخنگوی وزارت امورخارجه ایشان هم از دانشجویان عضو کانون دانشجویان شبه قاره هند بوده اند .
قصه شایسته سالاری آقای متکی بسیار طولانی شد پس بگذارید مابقی را فهرست وار با هم از نظر بگذرانیم :
مهدی محتشمی ،رئیس اداره انبیه ساختمان وزارت خارجه .ایشان قبلا کارمند عادی سازمان بهزیستی بودند که بازنشسته شده بودند و البته توسط متکی خان خدمت او بمدت نامعلوم تمدید می شود .
آقای خسرو رضازاده کارشناس سفارت جمهوری اسلامی در نیجریه می باشند ایشان نیز مهندس فارغ التحصیل از هند است و عضو کانون فارغ التحصیلان می باشد.
آقای مسعود زمانی سر کنسول ایران در کراچی می باشند ، ایشان نیز از دانشجویان فارغ التحصیل هند می باشند .
آقای فرقانی از کارشناسان ابنیه و اموال سفیر ایران در ترکمنستان می باشند ، وی هم ولایتی آقای متکی و از اعضای کانون می باشند .
آقای محمود بابایی رییس اداره اقتصادی وزارت امور خارجه می باشند ایشان نیز فارغ التحصیل هند و تا قبل از این سمت در خیابان امیر آباد تهران آژانس املاک داشتند .
عباس کاشفی دیپلمه ای که در وزارت خارجه کارمند عادی بودند و دوست فرزند آقای متکی می باشند ایشان هم اکنون رییس اداره خدمات وزارت امورخارجه می باشند .
آقای یدالله صمدی رییس اداره امور مالی وزارت خارجه که با وجود گذشت 2 سال از بازنشستگی وی به عنوان رییس اداره امور مالی منصوب شد ایشان از بستگان آقای متکی می باشند .
آقای حمیدی زارع علیرغم اینکه ماموریت وی به عنوان سر کنسول در نخجوان تمام شده بود از همان جا به عنوان سفیر به باکو عازم شد وی نیز مهندس فارغ التحصیل از هند است.
آقای محمد مهدی آخوند زاده که از نمایندگی ایران در آژانس انرژی اتمی به سفارت ایران در آلمان ارتقاء یافت نیز مهندس فارغ التحصیل از هند است همچنین آقای مصطفی آخوند زاده برادر مهدی آخوند زاده علیرغم اینکه باز نشسته شده بود نیز به عنوان سر کنسول در شهر اکتاو قزاقستان منصوب شده .
آقای مصطفی اعلایی سفیر ایران در کوبا می باشد ایشان نیز فارغ التحصیل هند و از دوستان آقای متکی است.
آقای مهدی نژاد به سمت رییس تشریفات در سفارت ایران در دهلی نو منصوب شد وی نیز فارغ التحصیل هند و عضو کانون فارغ التحصیلان می باشد.
آقای علایی تازه قشلاق معاون سفیر ایران در دهلی نو می باشد وی نیز از فارغ التحصیلان هند است.
نمی دانم دیگر به غیر از این افراد کسی دیگری هم از کانون فارغ التحصیلان شبه قره هند هست که بیکار مانده باشد ؟ لطفا در صورت اطلاع و اینکه اگر کسی از کانون دانشجویان و فارغ التحصیلان شبه قاره هند بیکار است سریعا به طبقه سوم کاخ وزارت امورخارجه اتاق آقای وزیر اطلاع دهد
ژانویه 5, 2009 روی 7:15 ب.ظ
پرهام
میگم حالا که تموم شد، نهایتاً غزه هم نرفتید شهید بشید.
تو پاسخ به این که چرا مهر آباد رو انتخاب کردید فرموده بودید که به دلیل پوشش خبری بود
مگه شما این کار رو برای راه رضای خدا نکردید؟
نکنه خدای ناکرده میخواستین ریا بکنید؟؟ البته شاید اسم “ریا” در قاموس شما تبدیل به “حرکت نمادین” شده باشه.
ولی به هر حال یحتمل شما عشق شهرت بودید که میخواستید خبرنگارها به پوشش خبرهای مربوط به تحصنتون بپردازند !
ژانویه 5, 2009 روی 8:03 ب.ظ
zolfaghar 2
دوست عزیز درسته که پروازهای خارجی از فرودگاه امام هستش اما . فکر می کنید همچین پرواز مهمی نمی تونست از مهر آباد باشه ؟
کمی سنجیده تر سوال کنید .
دوما” همانطور که حاج آقا متوسلیان زمان جنگ از همین فرودگاه رفته بودند برای جنگ ما هم این کار رو کردیم .
موفق باشید
ژانویه 5, 2009 روی 10:09 ب.ظ
علی اندیشمند
خدا قوت
ما که توفیق نداشتیم
التماس دعا
علی از دانشگاه علوم پزشکی اهواز
ژانویه 6, 2009 روی 6:33 ق.ظ
پرهام
این پرواز مهم هم که انجام نشد تا شما به فیض شهادت نائل بشید. حیف شد
ولی حساب این رو کرده بودید که اگر پروازی بلند بشه بره غزه، موشکهای اسراییلی امون نمی دن که پرواز بشینه تو هواپیما؟؟
قبل از رسیدن به غزه و کمک به فلسطینی ها شما جام شهادت رو سر کشیده بودید که !!
راستی هیچ می دونید همین طرفداران غزه روز اعدام صدام رو عزای عمومی اعلام کردند؟؟
شما با اینها میخواین در یک سنگر قرار بگیرید؟
ژانویه 6, 2009 روی 6:33 ق.ظ
پرهام
منظورم پرواز تو فرودگاه نشستن بود !!
ژانویه 6, 2009 روی 8:14 ق.ظ
یونس
سلام اخوی…
نفس عمل مهمه نه نتیجه عمل…
یاعلی
ژانویه 6, 2009 روی 9:52 ق.ظ
zolfaghar 2
کاش ما می روفتیم رو هوا منفجر می شدیم . اونوقت خودت با چشمات میدیدی که ایرانی ها به جای شعار دادن مستقیم به سمت فلسطین حرکت می کردند . حتی با پای پیاده .
این راه کار رو در زمینه ی حرکت دریایی یکی از فرماندهان جنگ توی فرودگاه بیان کرد که گفت اگه کشتی با نیرو اعزام کنیم به آب های غزه اگه به کشتیها شلیک بشه . کل جهان اسلام به خصوص ایران بزرگ ساکت نمیمونن و به کمک فلسطین میرن
ژانویه 6, 2009 روی 11:02 ق.ظ
پرهام
میخواین خودتون رو بکشین چرا منتش رو میخواین سر فلسطینی ها بزارین؟
آیا یادتون رفته زمان جنگ عراق و ایران، فلسطینی ها از عراق حمایت کردند؟
آیا یادتون رفته که وقتی صدام اعدام شد، فلسطینی های غزه و حماس برای صدام خیمه عزا برپا کردند و اون روز رو عزای عمومی گرفنتند؟
شما می خواین به کمک دوست دشمنتون بشتابید؟؟؟
در ضمن خیلی برام جالبه بدونم از این که اسراییل غزه رو خراب بکنه، چه ضرری به شما می رسه؟
فکر نان باشید که خربزه آب است.
جوری رفتار می کنید انگار کل مشکلات ایرانی ها حل شده و حالا باید به سر و سامان دادن به مشکلات فلسطینی هایی برسید که دوست دشمن شما هستند
ژانویه 6, 2009 روی 1:01 ب.ظ
ابوالفضل گلستاني
دوستون دارم
ژانویه 6, 2009 روی 2:15 ب.ظ
zolfaghar 2
خوب دیگه نظرت رو گفتی . به سلامت .
ژانویه 6, 2009 روی 4:25 ب.ظ
zolfaghar 2
روز به رور اوضاع غزه داره بد تر می شه . مگه نگفتید تبدیل می شه . پس چی شد ؟ چرا صادق و شهبازی و مفتاح پیداشون نیست .
یه حرکت 6 روزه که اگه چند روز دیگه ادامه پیدا می کرد شاهکار می شد رو شهید کردید رفت پی کارش .
یارو اومد گفت رهبر سلام روسوند . و بعد گفت حالا برید خونه درس بخونید . آیا این از طرف رهبر هستش ؟ یا از طرف خودش ؟
مگه رهبر پیام نداد دعای من در ادامه ی راه همراه شماست ؟
واقعا” حرکت شهید شد . 10 روز دیگه هم ما هیچ حرکت تبدیل شده ای از شما نمی بینیم . باور نمی کنی . واسا و نگاه کن .
ژانویه 6, 2009 روی 4:28 ب.ظ
zolfaghar 2
نه حاجیخفتش نکردیم . فکر می کنم از حاشیه ی اخبار و حادثه بیشتر لذت می بری نه ؟
_________
پاسخ:
درباره ي وبلاگ رو بخونيد اين سمت چپ، اين وبلاگ اصلا در مورد حواشي است؛ موضوعات رسمي رو از ارگان جنبش، سايت عدالتخواهي پيگيري کنيد …
ژانویه 6, 2009 روی 7:31 ب.ظ
علی اکبر
سلام.
چند نکته:
1.در بحث انتخاب مهر آباد برای ضمینه تبلیغاتی که داشت اسم فرد یا افراد خاصی که مطرح نبود بخواهد ریا باشد یا نباشد. این حرکات باید به گوش دوست ودشمن برسد تا پشتیبانی از مردم مظلوم فلسطین ولبیک گفتن به فرمان ولایت به همه اعلام شود.
2. قطعا فرهنگ شهادت و حرکت در مسیر اباعبدالله الحسین والاترازآن است تا برای بعضی که در جهالت هستند قابل درک باشد.
3. گفته بودند که طرفداران غزه روز اعدام صدام، عزای عمومی اعلام کرده بودند. اولا این طرفداران غزه چه کسانی هستند؟ ثانیا مگر درکشور خود ما افرادی نیستند که صدام که سهل است، برای ارباب او سینه چاک میکنند و در جنگ کمک صدام میکردند. ازهمه مهم تراین نکته است که خیلی از اعضای حماس وجنبش جهاد اسلامی ارتباط مستقیم با انقلاب اسلامی ایران و رزمندگان دفاع مقدس دارند که این ارتباط به زمان دغاع مقدس برمیگردد که آن زمان بودند مبارزان فلسطینی که ما را علیه صدام در جبهه یاری می کردند.
4. کافرحربی قطعا به حد و حدود خاصی قانع نمی شود و این دشمن انسانیت تضمینی برای صلح با جامعه بشری ندارد، همانطور که در این 60 سال ثابت کرده.غزه امرو خاکریز اول مسلمین است. درضمن در اسلام و قاموس انسانیت ما و آنها نداریم تا چشم بر قتل عام ببندیم. ضررآنها ضرر ما هم خواهد بود.
5. در ضمن برای کسی که ولایت ندارد قطعا اجرای فرمان ولایی معنایی ندارد.
یاحسین……
ژانویه 6, 2009 روی 7:33 ب.ظ
abalfazl
حاجی ولی خداوکیلی حالا که شاخکها در خصوص ظلم و ستم تیز شده، یه کمی هم به فکر ظلم و ستمی باشین که داره تو کشور خودمون به اقلیتهایی مثل افغانیهای مهاجر میشه. خدا راضی نمیشه اینا رو این طور از تحصیل و همه چی محروم کنن. یه کمی هم به اوضاع داخلی توجه کنین. همه چی حجاب دخترها تو خیابون و ماجرای شیرین عبادی و امثالهم نیست.
ژانویه 6, 2009 روی 9:03 ب.ظ
پرهام
میگم شما دارین از حماس حمایت می کنید؟
حماسی که موقع اعدام صدام عزاداری کردند و خیمه عزا بر پا کردند؟
یعنی با دوست دشمنتون نشستین سر یک سفره؟
متاسفم براتون
ژانویه 6, 2009 روی 10:15 ب.ظ
آرش
جناب پرهام خان! همین امثال تو نبودند که تا دیروز فریاد حقوق بشر می زدند ؟!!!
ژانویه 7, 2009 روی 3:31 ق.ظ
abalfazl
آرش خان! با حرف پرهام مخالفم. اما شما هم اگه اسم این رو گذاشتی حقوق بشر، باید اون وقت پای خیلی چیزهای دیگه هم وایستیها! حقوق بشر فقط جایی نیست که از قضا منافع سیاسی نظام جمهوری اسلامی هم اون جا موضوعیت داره. ماجرای افغانها رو بالاتر مثال زدهام
ژانویه 7, 2009 روی 7:00 ق.ظ
آرش
ژانویه 7, 2009 روی 7:01 ق.ظ
پرهام
بشر وقتی صداش در میاد که به منافعش ضرر می رسه، شما به چیتون ضرر می رسه که اسراییل غزه رو به فرض نابود هم بکنه؟
الان تو ایران ما همه چیز عالیه حالا مونده رسیدن به غزه؟
اگر دم از انسانیت و …. می زنید که بگردید تو ایران کسانی رو پیدا بکنید که روزی هزاران بار آرزوی مرگ می کنند بعدش برای سایر ملل گلوی خودتون رو پاره کنید.
—————–
ضمناً جناب ذوالفقار، شما اگر می تونی جواب بده نه اینکه بگی به سلامت !!
شما چرا از کسانی که از صدام حمایت کردند حمایت می کنید؟
ژانویه 7, 2009 روی 7:04 ق.ظ
آرش
امان از فرافکنی …
ژانویه 7, 2009 روی 8:37 ق.ظ
zolfaghar 2
شما مدرک رسمی بیار مسلمان های فلسطین از صدام حمایت می کردند من میان واست میگم که چرا ما ازشون حمایت می کنیم . او کی ؟
اینه اینه که من الان بر گردم بگم آقا دولت بوش اسلامی هستش چرا ایران باهاش مخالفه ؟
خبر بی سر و ته شما رو من باید توجیه کنم ؟
ژانویه 7, 2009 روی 8:39 ق.ظ
zolfaghar 2
برو بچ ما سایت مهدویت خودمون رو کاملا” کردیمش واسه غزه آ.
http://www.ghaeb.com
لینک کنیم شلوغ بشه . هر چی خودمو بخواییم توش می گذاریم . نه این که هر کی هر چی بخواد توش بگذاره
ژانویه 7, 2009 روی 9:11 ق.ظ
آرش
اینکه صهیونیسم در آستانه فروپاشی قرار گرفته و دست و پا می زنه تا خودش رو از این باتلاق بیرون بکشه قابل درکه، منتها اینکه چرا عمال صهیونیسم تا این حد استدلال های پوشالین و گاهاً مضحک از خودشون ارائه می دن جای بحث داره!
ژانویه 7, 2009 روی 11:18 ق.ظ
کلنا غزه
رمی جمرات اینترنتی
آدرس سایت های روزنامه ها و مراکز دولتی مصر
http://gazastory.blogfa.com/post-5.aspx
http://gazastory.blogfa.com/post-6.aspx
ژانویه 7, 2009 روی 12:04 ب.ظ
ریحانه
قرار بود نگارنده هارو معرفی کنید؟
من هنوزم باورم نمی شه خواهرا هم شبا تو فرودگاه می خوابیدن؟
_________
پاسخ:
امشب بعد مطلبي که براي حماس مي نويسم اين کار را خواهم کرد؛
خواهر ها هم توي نمازخانه ي خواهران مي خوابيدند.
ژانویه 7, 2009 روی 12:12 ب.ظ
ریحانه
فکر نکنم درست بوده باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
__________
پاسخ:
چي؟
ژانویه 7, 2009 روی 12:27 ب.ظ
عباس رضايي
چقدر شماها به حاشيه ميريد
بابا بسيجي كاري كنيد.الان بايد عمل كرد همه ي ما مسئوليم.
گند بزنم به بسيجي نمايشي و مسئولين شكم پرست
جرات نداريم بريم يه دفتر حفظ منافعو ببنديم بعدا ميگيم ميخواهيم بريم شهيد بشيم.امام بسيجو تشكيل داد براي مبارزه با كفار نه خاله زنك بازي .
من يك بسيجي ام ولي سمتي ندارم ولي از اونايي كه سمت دارن انتظار ميره كار +ي انجام بدن
به والله قسم امروز دفاع از غزه واجب تر از سينه و سر زدن براي حسينه ع
اصلا 1400 سال سينه زدن كه من و تو الان جلوي كفر بيايستيم نه بريم تو خيابون علم بلند كنيم
بابا متحد باشيد و بحث هاي الكي با هم نكنيد
ژانویه 7, 2009 روی 3:53 ب.ظ
پرهام
چقدر خوبه که نظر مخالفین رو هم بذارید اینجا و طرفدار تک صدایی نباشید.
این ارسال من مربوط به ارسال مدارک حمایت فلسطینی ها از صدام چرا باید منتظر تاییدیه باشه؟
می ترسین یه چیزی به ضررتون باشه و تابلو بشه که دارین از دوست دشمن مردم ایران حمایت می کنید؟
___________
پاسخ:
اين قضيه براي جلوگيري از انتشار فحاشي ها خصوصا فحاشي هاي جنسي است…
ژانویه 7, 2009 روی 3:54 ب.ظ
پرهام
از من مدرک میخواین؟
امیدوارم شیخ احمد یاسین رهبر پیشین حماس رو بشناسید.
ایشون در سال 2002 در سخنرانی که در غزه داشتند از صدام حسین حمایت کردند.
این عکسش : http://i43.tinypic.com/34gm5qw.jpg
شیخ احمد یاسین زیر عکس صدام حسین نشسته
فلسطینی ها و حماسی ها در حال حمایت از صدام حسین. خان یونس شهر جنوبی نوار غزه. سال 2006
http://i44.tinypic.com/hwn12a.jpg
کودکان فلسطینی در حمایت از صدام ، 10 سپتامبر 2002
زیر عکس نوشته شده : ای رهبر صدام حسین، به خاطر بچه های فلسطینی مقاومت کن.
http://i43.tinypic.com/f9l3c7.jpg
زن فلسطینی در حال حمایت از صدام ، بعد از اعدام صدام که بالای عکس نوشته شده: کسانی که در راه خدا کشته می شوند زنده هستند.
http://tinypic.com/view.php?pic=2z9czzp&s=5
فلسطینی ها در اعتراض به دستگیری صدام
http://i41.tinypic.com/flwqp1.jpg
حالا نوبت شماست که بگید چرا از اینها حمایت می کنید.
در حالی که فلسطینی ها از صدام حسین حمایت می کردند و می کنند.
_____________________
پاسخ:
يک، مگر ما براي حماس تلاش مي کنيم؟ ما براي کودکان مثله شده ي نا بالغ فلسطين، و براي اماکن مذهبي و مقدس فلسطين تلاش مي کنيم؛ براي برادران شافعي، شيعه و نزديک به خودمان در جهاد اسلامي و …
دو، اين مسئله را در تلاش صدام و پرتاب موشک به اسرائيل مي توانيد جستجو کنيد، آيا ما هم آن زمان براي فلسطين اين چنين کرديم؟ ما نيز تا سالها درگير همين دعواي شيعه و سني بوده ايم؛ ضمن اينکه اين عکس ها براي بعد از جنگ ايران و عراق است؛ آيا مثلا همين طور اعراب به بعضي از خود نمي توانستند بگويند که چرا با ايران نشست و برخاست داشته ايد؟ زماني جنگي بين ما انجام شده، در زمان جنگ هم موضع گيري ها مشخص شده، ما خودمان بعد از جنگ عراق را به سازمان کنفرانس اسلامي دعوت کرديم …
ژانویه 7, 2009 روی 4:22 ب.ظ
عباس رضايي
به پرهام :
بر فرض حرف شما درست ولي ما به مظلوم كاري نداريم هرچند كه مظلوم الان كودكاني هستن كه نه صدامو ميشناسن و نه بقيه
ما الان هدفمون از بين بردن ظالمي است كه بين من و غزه اي ها فرقي نميزاره و به هممون ميگه مسلمون و روزي هم به ناموس من تجاوز خواهد كرد و چه بهتر كه پيش دستي كنيم و به ياري خدا وارد تل آويو هم خواهيم شد و پيروز خواهيم شد دوست عزيز.
اسرائيلو خود ما بزرگ كرديم
هيچي نداره
اينو من وامام نميگيم
اينو تمام غير عوام در هستي ميگن
و بزرگي به سلاح نيست
بزرگي به ايمانه
اينو من نميگم اينو امروز سيد حسن گفت
ياعلي
ژانویه 7, 2009 روی 4:42 ب.ظ
zolfaghar 2
هر وقت برای نظراتتون مدرک آوردید در خدمتم . می تونید بهم میل بزنید . سانسور نمی شه .
یا علی
ژانویه 7, 2009 روی 4:54 ب.ظ
پرهام
من ای میل شما رو از کجا پیدا کنم؟؟
من 2 بار این مدارک رو همینجا ارسال کردم اما متاسفانه گزینشی عمل شده و عکسهایی که لینکشون رو گذاشتم هنوز نیومده اینجا
__________
پاسخ:
عکس هایی که ارسال کردید، همراه پاسخ بنده پذیرفته شده و نمایش داده شد …
ژانویه 7, 2009 روی 5:04 ب.ظ
پرهام
به عباس رضایی
امثال شما که تا الان داد دفاع از مظلوم رو سر می دادن، حالا به مظلوم کاری ندارید؟
وقتی ظالم هست باید مظلومی باشه و وقتی شما برای مقابله با ظالم اقدام می کنید، در حقیقت دارید به سود مظلوم عمل می کنید. همون مظلومی که دشمن شما رو پیشرو و رهبر خودش می دونه
به علی اکبر
طرفداران غزه همونهایی هستند که توسط رسانه های ایران کشته شدنشون تبدیل به پیراهن عثمان میشه. در حالی که همین رسانه ها روز اعدام صدام اصلاً یادشون رفته بود همینها از صدام حمایت کردند.
ضمن این که حماس و جهاد اسلامی و …. همه مثل آفتاب پرست به سمتی متمایل میشن که منافعشون از اونجا تامین بشه
یک روز به سمت صدام، یک روز به سمت جمهوری اسلامی.
اگر فردا روزی کشور دیگه ای بیاد و بیشتر از جمهوری اسلامی بهشون کمک بکنه، جمهوری اسلامی رو هم ندید می گیرن.
اگر ضرر آنها ضرر شما هم خواهد بود، پس سود شما هم سود آنها خواهد بود
پس حمایت شما از آنها در حقیقت حمایت از صدام هست.
ضمن این که آیا شما اگر به فرض منافقین ( که من هم ازشون تنفر دارم) کشته بشن، همینطوری سینه چاک می کنید؟؟
ژانویه 7, 2009 روی 5:20 ب.ظ
پرهام
همان کودکان نابالغ فلسطینی عکس صدام و حماس رو دستشون گرفتند.
ضمن این که این مکان بیشتر برای یهودی ها مقدس هست چون حضور یهودی ها در آن سرزمین به 4 هزار سال پیش باز می گردد و حضور مسلمانها به 1400 سال پیش. پس اگر کسی متصرف بوده و اشغالگر بوده اعراب بودند و نه یهودی ها.
ضمن این که این منطقه غزه از نظر تاریخی متعلق به مصر بوده که مصر این سرزمین رو به فلسطینی ها داده برای ساکن شدنشون در اون منطقه
اما نا آرامی وقتی به این منطقه رسید که حماس پاش به این منطقه باز شد.
این عکسها مربوط به سالهای 2002 و 2006 هست. نه برای بعد از جنگ ایران و عراق که بگیم مثلاً طرف احساساتی بوده.
8 سال رو سر مردم ایران با حمایت کشورهای غربی و عربی از جمله فلسطین بمب ریخته شده، ملتشون هم بعد از 20 سال همچنان از صدام حمایت می کنند، شما که از مدافعین صدام حمایت می کنید، جواب شهدا و جانبازان رو چی میدین؟
کسانی که جونشون رو گذاشتن کف دستشون و به جای متحصن شدن برای دفاع از خاک پاک ایران به جبهه رفتند و علیه اعراب و عراق جنگیدن.
______________
پاسخ:
حمایت های زیادی هم از جانب فلسطینیان از حزب الله، امام خمینی، ایران و انقلاب ایران هست؛ این به اون در!
این جمله ی بالا را ورای وجه طنزش نگاه کنید، پاسخ خود را می یابید، به خاطر خطای قسمتی و حتی اکثریت یک جمع همه را به یک چوب نمی توان راند؛ در خود حماس در این زمینه تکثر عقیده وجود دارد، یقینا به خاطر رویکرد سکولار الفتح، و شیعی گرایی جهاد اسلامی، بخشی از نیروهای سلفی فلسطین به حماس پیوسته اند …
ضمن اینکه شما هم اگر به هر کشوری برای سخنرانی بروید عکس رهبران آن را بالای سرتان می زنند، ملک عبدالله عربستان هم اگر بیاید ایران هنگام نشست خبری بالای سرش عکس امام خمینی و امام خامنه ای چسبیده است؛ پس نصب عکس صدام بالای سر شیخ احمد یاسین نیز حجیت ندارد …
ژانویه 7, 2009 روی 7:54 ب.ظ
ریحانه
چی؟ آرپیچی؟
می گم درست نبوده خواهرا شب رو اونجا بمونن؟
تو شرایطی که آدم به چشمشم نمی تونه اعتماد کنه ، موندن خواهرا تو اونجا چه معنی داره؟
اگه می خواستن با شما ها باشن می اومدن اونجا شب بر می گشتن خونه؟ خانوادشون اجازه می داده بیرون بمونن؟؟؟؟
من مخالف کاری که کردید نبودم.ولی این کار خانوما کاره درستی نبوده.
وقتی گشت ارشاد به راحتی با خواهرامون(دخترا)هر کاری دلش می خواد می کنه،دیگه از اون جمعی که تو فرودگاه بودن و به هیچ جایی هم متعلق نبودن و مسئولیتی نداشتن نسبت به کسی،چه اعتمادی میشه کرد؟
آقایی که می گی به حاشیه نرید،این حاشیه نیست ،ولی چون به نفع خودتون بوده این ماجرا، بهش می گید حاشیه که کمرنگ بشه.
بسیجی؟؟؟؟؟
____________
پاسخ:
من از عملکرد گشت ارشاد حمایت کردم؟ چرا خلط مبحث می کنید؟ همه چی رو به همه چی می پیچید…
ژانویه 7, 2009 روی 8:10 ب.ظ
ریحانه
چرا کامنتمو پاک کردی؟
نمی تونی جواب بدی برا چی پاک می کنی؟
ژانویه 7, 2009 روی 8:13 ب.ظ
ریحانه
اشتباه شد راحت باش
)
فکر کردم پاکش کردی؟
حالا که پاک نکردی جواب
جواب
جواب
بدو بدو……
ژانویه 7, 2009 روی 8:30 ب.ظ
ریحانه
بابا جان این پرهام بیچاره رو چرا می پیچونیش هی؟
این که الکی حرف نزده بوده؟حتما یه جا دیده بوده که گفته دیگه؟علم غیب نداشته که؟هی می گی برو مدرک بیار.
اگه بلد نیستی قانعش کنی ، من این کار رو بکنم.
آقا پرهام ما نه به گذشته نه به آینده ی کسی کار داریم.ما همیشه باید طرفدار حق و مظلوم باشیم.این رو خدا از ما می خواد.این طور نیست؟ الان تو این اوضاع اونا مظلوم محسوب می شن و سکوت در برابر مظلوم یعنی همراه بودن و یک صدا بودن با ظالم
((البته من هنوزم کاره خواهرا رو قبول نداشتم که شب تو فرودگاه موندن.اما با کاره برادرا موافقم.این کارشون یعنی ما جوونا فرزندا و نوه های همون باباهایی هستیم که نذاشتن یه وجب از خاکمون دست اون ملعونا بیفته.))
____________
پاسخ:
فیلم سخنرانی حاج سعید رو در شب اول ببینید، کلی به دخترا می گه که برن خونه هاشون، خودشون زورکی موندند …
ژانویه 7, 2009 روی 9:11 ب.ظ
عباس رضايي
من از متحصنين هستم.
چرا توي اين مملكت بايد دولتش با رهبرش ساز مخالف بزنه و بسيج هم كه فقط شده نمايش و لباس نظامي پوشيدن تو فرودگاه.
6روز تو فرودگاه بوديم
آخر به خاطر يه نامه ي سپاهي سازشكار تموم شد.
تنها راه حل : برپايي جنگ جهاني سوم است و مطمئن باشيد بعد از ما سيد حسن و … وارد ميشوند واسرائيل نابود خواهد شد
اين وعده ي قرآن است.
تا كي مصلحت نظام ايران ! تا كي مصلحت مشتي خاك !همه چيز شده بازيچه ي دست دولت و رهبرم اين وسط نميتونه واضح حرف بزنه و غير مستقيم فتوا داده .
اي بسيجي آن هم از نوع ترسو، الان مصلحت اسلام مهمتره يا مصلحت منافع ايران !؟
كاري به مردم غزه نداريم كه از صدام دفاع كردند،مهم اين است كه اسرائيل دشمن اسلام است و ما در اين نقطه با غزه اشتراك داريم.
فرمانده هاي سپاه فكر خودشونن كه نكنه روزي از جايگاه دنيايي خودشون تكون بخورن ، اينا همونايي هستن كه روزي تو سپاه بي حقوق كار ميكردن و نون خشك ميخوردن ولي حالا ديگه با ريخت و پا شاشون با اون عرب شكم پرست فرقي ندارن.
آيا امام حسين شهيد شد كه ما مشكي بپوشيم بريم تو خيابون علم بلندكنيم !!!!؟ يا اينكه در مقابل كفار بيايستيم؟
سالهاست با تظاهرات جلوي كفار ايستاده ام و هر سال به مسلمانان ظلم بيشتري شده و سرزمين هاي اشغالي بزرگتر شده.
با فتواي رهبرمان ناكار آمدي مسئولين نظام مشخص شد.
مشخص شد نه هاشمي ونه خاتمي و نه احمدي نتوانستند راه امام را ادامه دهند و همه چيز شده كشك بادمجون.
بسيجي ها شده اند بازيچه ي دست مسئولين.
بسيجي بازيگر نما رهبرت مظلوم است و در ميان عقايد متفاوت و كثيف مسئولين غير مستقيم به تو فرمان داده و به فرمان ها عمل كنيد و تحت تاثير مسئولين شكم پرست نباشيد.
اينها همه را اول به خودترسويم ميگويم و بعد به دوستان ترسويم.
بايد به آسمان پريد عشق است به آسمان پريدن
_____________
پاسخ:
با تمام نظرات شما به عنوان یک متحصن دیگر موافق نیستم؛ ولی منتشر کردم …
ژانویه 8, 2009 روی 8:32 ق.ظ
صدای سکوت
راستی من زیاد نخوندم این نوشته ها رو که دوستان کامنت گذاشتن اما کلا حوصله ی بعضیا رو ندارم
مخصوصا که دلم از دری وری های همین ها که کله شون رو مثل شترمرغ کردن زیر خاک پره.
آخه کلا صحبت و اینا جواب نمی ده. باید یه دور ببریمشون غزه تا شاید فرجی شد به حالشون.
امام حسین (ع) شب عاشورا آیه ی 178 سوره ی آل عمران رو برای سپاه عمر سعد خوند که یه ذره دقت کنید مرز بین ماها هم مشخص میشه. همین مرز باریک به اختلاف کمتر از 10 آیه
ژانویه 8, 2009 روی 1:28 ب.ظ
رها
چرا پس مطلب جدید ندارید؟
ژانویه 8, 2009 روی 1:51 ب.ظ
یوسف
سلام پرهام
مشکل ما این است که شعاع دید ما فقط در حد شکم خودمان است. من قبول دارم که مشکلات داخلی داریم و همه حرکتهایی که در لبیک به پیام امام خامنهای صورت گرفت را صحیح نمیدانم. و هیچ دلیلی هم وجود ندارد که همه این حرکتها صددرصد مورد تأیید حضرت آقا باشد. اما اگر کمی سرمان را بالا بیاوریم و شعاع دیدمان را بیشتر کنیم میبینیم که امام خمینی رهبر کبیر انقلاب، جهانی را بیدار کرده است و هنوز که هنوز است بعد ۲۰ سال از عروج آن روح ملکوتی کار او تمام نشده و هر روز تعداد بسیاری در جهان بیدار میشوند و این بدان معنی است که شاگرد خلف او حضرت آقا (ولی امر مسلیمن) کارش را خوب از آن پیر فرزانه آموخته است. و اکنون ما باید مشکلات خودمان را فدای بیداری جهان (جهان نه جهان اسلام). کنیم، که به زودی با فرج حضرتش فرج حاصل میشود و مشکل ما نیز حل خواهد شد و مگر نمیبینیم که جهان در حال آماده شدن برای پذیرش امام عصر است و مگر تحقق احادیث آخرالزمانی را نمیبینیم.
و باز مشکل ما اساسیتر است و از آنجا آب میخورد که ائمه معصومین را کامل نپذیرفتهایم و تنها تا آنجا که میخواهیم پذیرفتهایم؛ چرا که حضرت ولی عصر فرمودند(مضمون) که در زمان غیبت من از علمای امت پیروی کنید.
و مگر همه علما جمع نشدند و این شخص را به عنوان عالم ترین و جامع ترین فرد معرفی نکردند؟ پس چرا من نباید به فرموده امام مهدی گوش کنم؟!!
و اگر امروز در خط ولایت نباشم فردا نیز در زمان ظهور نیز به همین میزان در خط حضرت مهدی نیستم.
فردا هم که ایشان ظهور کنند به تنهایی بر کل جهان حکومت نمیکنند ، قطعا اشخاصی را بر ممالک اسلامی منصوب میکنند.
و چرا فکر میکنیم که آن روز از آن نماینده حضرت پیروی خواهیم کرد در حالی که امروز از فرموده خود شخص امام مهدی پیروی نمیکنیم.
پس ما اصلا زیر بناهای بحث را نداریم چرا که از دو ایدئولوژی پیروی میکنیم. در اصول دین من امام هست ولی در اصول دین شما امام؟!
و در ایدئولوژی من این است که اگر امام زمانم فرمود از پرتگاه ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰متری بپر بدون تجهیزات میپرم. چنان که آن غلام امام صادق کرد و به فرموده امام در تنور روشن رفت.
و دیگران هرچه میخواهند به من بگویند چرا که حرف ولی برای مهم است.
در دین اسلام دفاع از مظلوم مهم است هر چند که آن مظلوم در روزگاری از دشمن من حمایت کرده باشد. اگر حرفی که شما میزنید در اسلام بود پیامبر اسلام نباید به عیادت آن شخص میرفت که هر روز ایشان را آزار میداد.
یا امام صادق (ع) در حدیث عنوان بصری این موارد را نمیفرمود(در این حدیث امام در سه موضوع ریاضت و حلم و علم سه توصیه میکنند و ما آنچه لازم بود آوردیم):
((… اما ان سه امر که در باره حلم توصیه می شود:
۱. هر کس که به تو گفت هر کلمه ای که به من بگویی ده کلمه در برابرش به تو می گویم تو در جوابش بگو : اگر تو ده کلمه به من بگویی در پاسخ حتی یک کلمه از من نخواهی شنید.
۲. هر کس که به تو ناسزا گفت در پاسخش بگو: اگر راست می گویی خدا مرا بیامرزد و اگر دروغ می گویی خدا تو را ببخشد.
۳.هر کس که تو را به فحش تهدید کرد تو او را به نصیحت و دعا وعده بده.
اما ان سه امر که در علم توصیه میشود عبارتست از:
۱.هر چه را نمی دانی از علما سوال کن ولی مواظب باش سوالات تو برای ازمایش و ازار انها نباشد.
۲. از عمل به رای جدا اجتناب کن و تا می توانی احتیاط را از دست نده.
۳. از فتوا دادن به رای (بدون مدرک شرعی) اجتناب کن چنانکه از شیر درنده فرار می کنی گردن خودت را برای مردم پل قرار نده.))
مدرک این حدیث را هم با یک جستجوی ساده در اینترنت خواهی یافت و البته اگر اشتباه نکنم امام صادق این حدیث را در مقابل هم کیش عنوان کرده است.
ژانویه 8, 2009 روی 1:59 ب.ظ
یوسف
و باز پرهام همین برای من کافیست که ولی امرم از من راضی باشد.
دیدار پرشور هزاران نفر از مردم قم (۱۳۸۷/۱۰/۱۹ – ۱۴:۵۳)
… حضرت آیت الله خامنه ای بیداری ملتها و حضور آنان در صحنه را عامل مهمی برای تقویت مقاومت فلسطینی ها خواندند و با قدردانی از عزم و بیداری ملت بزرگ و هوشیار ایران در حمایت از مردم غزه افزودند: در مسئله غزه به ویژه از جوانان مؤمن و پرشوری که با حضور در فرودگاهها و مناطق دیگر، خواهان رفتن به غزه شدند تشکر می کنم اما باید توجه کرد در این عرصه دست ما بسته است. …
http://leader.ir/langs/fa/index.php?p=contentShow&id=4654
در راه حق هیچگاه به پشت سرت نگاه نکن، چه کوه در پشت سرت باشد چه هیچ کس. همچون امام علی(ع) که ۲۵ سال تنها بود ولی در راه حق.
و همچنان معتقدم من و شما باید بر روی پایههای اعتقادیمان بحث کنیم چرا که مشکل در آن نقطه است.
امام بگوید برو و من بگویم کجا و چرا و چگونه؟! هرگز.
ژانویه 8, 2009 روی 2:19 ب.ظ
پرهام
به علی اکبر:
طرفداران حماس همون مردم غزه و همون طرفداران صدام هستند.
لطفاً مغلطه نکنید.
در کشور ما کسانی هستند که برای ارباب صدام سینه چاک می کنند، ولی آنها کجا هستند؟ یا به جرم تلاش برای براندازی نظام تو زندان اوین آب خنک می خورن یا این که اعدام میشن !!
پس لطفاً بحثها رو با هم قاطی نکنید.
شما فرمومدید خیلی از اعضای حماس و جنبش جهاد اسلامی ایران رو در جنگ عراق حمایت می کردند. ممکنه برای ادعاتون مدرک بیارین؟
شماها از من مدرک خواستید که حماسی ها و مردم فللسطین از صدام حمایت می کنند من هم عکس آوردم.
الان نوبت شماست.
به صاحب وبلاگ :
1- همان کودکان مثله شده فلسطینی عکس صدام رو دستشون گرفتند و اون رو رهبر خودشون می دونستند.
کسی که 8 سال به کمک همین فلسطینی ها ، غربی ها و عرب ها رو سر مردم ایران بمب ریخت تبدیل به رهبر کسانی شده که شما براشون سینه چاک می کنید !!
اگر با معادله سازی هم بخواین حساب بکنید شما در حقیقت دارین از تفکری که اونها مبنی بر رهبر دونستن صدام دارن حمایت می کنید.
2-این عکسها مربوط به سالهای 2002 و 2006 هست که مسلماً بعد از جنگ ایران و عراق نبوده و خوب می دونستند دارن چیکار می کنند.
زمانی بین ایران و عراق جنگ شد و بعد هم صلح کردید؟ به همین راحتی؟
پس جواب کسانی که برای حفظ یگانگی مرزهای ایران جونشون رو گذاشتن کف دستشون و شهید و جانباز شدن رو چی میدین؟
اونها رفتن جنگیدن تا شما با خیال راحت بگید ” جنگی بوده و تمام شده؟ ”
پس کسانی که از صدام حمایت کردند رو هم حمایت می کنید درسته؟
واقعاً استدلال جالبی دارید.
به عباس رضایی
همین مظلومانی که می فرمایید صدام رو می شناسن که عکسش رو می گیرن دستش و براش خیمه عزا برپا می کنند.
شما اگر میخواین ظالمی رو از بین ببرید، به کمک مسلمانان چچن بروید
شما اگر میخواین از مظلوم حمایت بکنید خواه ناخواه به کمک مظلوم رفتید
در حالی که همین مظلوم نمک دولت ایران رو میخوره و نمکدون می شکنه !!
پس لطفاً فریاد کمک به مظلوم سر ندین که تو خود ایران بسیار مظلومانی داریم که از امکانات اولیه زندگی کردن محروم هستند ولی افرادی نظیر شما سنگ فلسطینی رو به سینه می زنه.
روزی رو می بینم که اگر از کشوری غیر از ایران کمکهای بیشتری به مردم فلسطین بکنه، فلسطینی ها کل ایران رو فراموش می کنند و به سوی اون کشور و دولت آغوش باز می کنند.
اون موقع شما می مونید و این حمایتهای کورکورانه که دارین انجام میدین !!
ژانویه 8, 2009 روی 2:26 ب.ظ
یوسف
امام خمینی (ره):
هان ای مظلومان جهان از هر قشر و از کشوری هستید به خود آیید و از هیاهو و عربدهی آمریکا و سایر زورمندان تهی مغز نهراسید و جهان را بر آنان تنگ کنید و حق خود را با مشت گره کرده از آنان بگیرید.
و باز امام خمینی (ره):
من خون و جان ناقابل خویش را برای ادای واجب حق و فریضهی دفاع از مسلمانان آماده نمودهام و در انتظار فوزعظیم شهادتم قدرتها و ابرقدرتها و نوکران آنان مطمئن باشند که اگر خمینی یکه و تنها هم بماند به راه خود که راه مبارزه با کفار و ظلم و شرک و بتپرستی است ادامه میدهد و به یاری خدا در کنار بسیجیان جهان اسلام، این پابرهنههای مغضوب دیکتاتورها، خواب راحت را از دیدگاه جهان خواران و سرسپردگانی که به ستم و ظلم خویشتن اصرار مینمایند سلب خواهد کرد.
ژانویه 9, 2009 روی 6:20 ق.ظ
پرهام
رهبر برای شما یک قدیس است که بدون چون و چرا حرفهاش رو قبول می کنید و تصور می کنید معصوم است که موقعی اشتباه نکند در حالی که این طور نیست.
چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است
وقتی مملکت خودمان هزاران فقیر دارن اون موقع ایران باید به حزب الله و حماس اسلحه بده تا بجنگند
که چی؟ اسلام در خطر است ؟
مگر در اسلام نیومده که دوست داشتن وطن دوست داشتن خداست؟
پس شما مملکت خودتون رو باید ارجح تر بدونید
آیا فلسطینی ها هم اگر روزی برای ایران مشکلی پیش بیاید روشون رو می کنند اونور یا همین رفتار شما رو جبران خواهند کرد؟
چشمهاتون رو باز بکنید و هر مطلبی رو نپذیرید حتی اگر به قول خودتون از امام خامنه ای باشد.
چون معصوم نیست و ممکن است اشتباه بکند.
اشتباه است که عقل خودتون رو دست یک شخص دیگری بدهید
ژانویه 9, 2009 روی 6:21 ق.ظ
پرهام
ضمناً همه علما ایشان را به عنوان “امام” قبول ندارند.
بگردید و مطمئناً امثال آیت الله منتظری رو پیدا خواهید کرد
اما کسانی که ایشون رو قبول ندارند الان خانه نشین شدند.
____________
پاسخ:
منتظری رو امام خمینی عزل کرد، دلیلش هم مشخصه، به خاطر اعمال تروریستی مهدی هاشمی در قتل لیبرال ها و حمایت آیت الله منتظری …
ژانویه 9, 2009 روی 6:44 ب.ظ
پرهام
و البته به خاطر مخالفت با اعدام دسته جمعی مجاهدینی که در زندان بودند و نقشی در حمله اونها به خاک ایران نداشتند.
____________
پاسخ:
مجاهدینی که اعدام شدند، قبلش در مورد توبه شان ازشان پرسیده شد، هر کس توبه نکرده بود اعدام شد، جماعتی که در زندان بودند، کم عملیات تروریستی انجام نداده بودند؛ و البته فتوای اعدام های سال 67 یک موضوع خاص است که از حوصله ی این بحث خالی است؛ البته من در جایی از مخالفت جناب منتظری با اعدام های 67 نخوانده ام …
ژانویه 9, 2009 روی 9:03 ب.ظ
ریحانه
زورکی؟؟
چی کار کنیم دختریم دیگه.زورکی کارامون رو انجام می دیم.
در ضمن اگه دستتون به این آقا پرهام رسید یه فس بزنیدش.ازون جو بده های شدید.یعنی اگه میکروفون بدی دستش تا صبح حرف می زنه هرچی می دونسته و نمی دونسته رو می گه.
برادر پیاده شو با هم بریم.بستی به رگبارا.یه ذره ام گوش بده…
ژانویه 10, 2009 روی 1:35 ب.ظ
عباس رضايي
برادر پرهام ما نتونستيم پرواز كنيم و داريم عقده هامونو توي اين فضاي مجازي خالي ميكنيم و آروم ميشيم.
جون من ول كن برو عزيزم. بزار به درد خودمون كه از نظر شما اشتباهه بميريم
ما راهمونو انتخاب كرديم اگرچه در درون باهم اختلاف داريم ولي در بيرون باهم متحديم و نظرمون نسبت به آدماي محترمي مثل شما مشتركه.
به ريحانه : اگر پرهام مخالف نظر شمارو داره و حرفتونو نميفهمه به جاي متشنج كردنه مكان يه كاري كنيد بره و بزاريد مارو ديوونه فرض كنه.اينجور آدما فقط ميخوان مخالفت كرده باشن و تقصيري ندارن چون اقتضاي سنشونه و من نه به عنوان يك دانشجوي تندرو بلكه به عنوان يك مشاور خانواده اين حرفو ميزنم.
به پرهام : آقا پرهام من اصلا تفكرم مثل خيلي بسيجي ها نيست و اگر نظرات قبليمو خونده باشي ميفهمي ولي فكر ميكنم شما در حال پيدا كردن شخصيت خودت هستي و هنوز پيداش نكردي. يا علي
ژانویه 10, 2009 روی 5:10 ب.ظ
پرهام
به صاحب وبلاگ : به فرض که آیت االله منتظری رو شما قبول ندارید.
آیا کسان دیگری هم هستند که رهبر ایران رو به عنوان مجتهد قبول ندارند؟
ضمناً ریحانه خانم
از طرز برخورد شما با مخالفین بر میاد از اونهایی هستید که اگر موقعیتش رو داشته باشید مخالفینتون رو هم اعدام می کنید. درست مثل کاری که الان در ایران انجام میشه.
فکر می کنم وقت اون رسیده باشه که ملت ایران به اون حدی رسیده باشن که توانایی شنیدن صحبتهای مخالفینشون به دور از نشان دادن خشونت و بی منطقی رو داشته باشن.
ضمن این که پاسخ هایی که داده شد من رو قانع نکرد.
دلیلش هم مشخصه
هنوز برای من مشخص نشده به فرض کودکی هم بی گناه کشته میشه یا می میره
چرا در مناطقی نظیر آفریقا و چچن اینگونه این برادران دل نمی سوزونن؟
چرا از کسانی توسط اینها حمایت میشه که دشمن مردم ایران رو رهبر خودشون می دونن؟
آیا کسانی که عکس صدام حسین رو دستشون می گیرن لیاقت حمایت مردم ایران رو دارند؟
آیا به صرف این که مسلمان هستند باید ازشون حمایت کرد؟ اون هم حمایت کورکورانه ؟
آیا مسلمان اگر آدم هم بکشه اسمش میشه جهاد اما اگر برعکسش باشه طرف میشه جنایتکار !!
آیا هر چی مسلمان انجام بده درسته؟
همون قدر که کودکان فلسطینی کشته میشن مردم غیرنظامی اسراییل هم توسط حماس و حزب الله کشته میشن
چرا دلتون برای اونها نمی سوزه اگر خیلی انسان دوست هستید؟
اگر هم به مسلمان بودن طرفتون فکر می کنید، چچنی ها هم مسلمان هستند
به اونها هم دست دوستی بدین برای مقابله با دولت مرکزی روسیه
اگر این کار رو نمی کنید احتمالاً دلایل سیاسی داره پس لطفاً خودتون رو خارج از سیاست نشون ندید و بفرمایید شدید کاسه داغ تر از آش !!
_______
پاسخ:
می گم مغلطه می کنی، می گی نه؛
دوست عزیز این وبلاگ درباره ی غزه بود؛ نه درباره ی چچن؛
شما از کجا می دونی ما فعالیتی درباره ی چچن نداریم؟
تا سه ماه دیگه یک پایگاه درباره ی امت اسلامی بالا خواهد اومد که بخشی اش به چچن خواهد پرداخت …
***
درباره ی عکس های هم دوباره برو جواب من رو بخون، شما چجوری از عکس استنباط می کنی جماعت ایشان رو رهبر خودشون می دونند من موندم؛
دوباره جواب هام رو بخون، عرف سیاسی تمام کشورهاست که عکس رهبرانشون رو توی سالن و اتاق های رسمی سیاسی نصب کنند …
ژانویه 11, 2009 روی 8:29 ق.ظ
...
خیلی خوب بود
ژانویه 11, 2009 روی 3:18 ب.ظ
صف دستشویی : گفتگو به شیوه « گفت و شنود کیهان » « سوالات نامدار
[...] گفت : بسیجیان متحصن در فرودگاه با لبیک به اعلام جهاد رهبری، برای ترور حسنی مبارک رئیس جمهور مصر یک میلیون دلار جایزه تعیین کرده اند و رهبری هم امروز صبح از ایشان تشکر کرده است. [...]
ژانویه 11, 2009 روی 5:30 ب.ظ
پرهام
به صاحب بلاگ:
وقتی عملاً روی عکس پرچم فلسطین و عراق رو دور عکس صدام کشیده شده
وقتی رو پلاکارد خطاب به صدام حسین نوشته شده به خاطر بچه های فلسطینی مقاومت کن
آدم چه استنباطی می تونه داشته باشه؟ وقتی رسماً صدام رو “قائدنا” یعنی رهبر ما خطاب می کنند و مکتوب دارن اعلام می کنن تصور می کنم ندیده گرفتن این مطلب مقداری مغرضانه نگاه کردن به مطلب است.
ضمن این که تصور می کنم شما یا دوستان همرزمتون بودند که در مورد علت حمایت از غزه، مسلمان بودن آنها رو عنوان کردند
بنده هم موصوع چچن رو پیش کشیدم
اگر از چچن هم حمایت می کنید لطف کنید خبری چیزی بدید تا مطلع باشیم.
به عباس رضایی :
شما از کجا سن و سال من رو تشخیص دادید؟
من 26 سال سن دارم و فکر می کنم انقدری عربی رو به لطف سالها زندگی در کشورهایی نظیر بحرین، قطر، امارات و لبنان بفهمم که متوجه بشم روی اعلامیه ها و پلاکاردهای حمل شده توسط فلسطینی ها
ضمن این که بنده شخصیت و راه خودم رو پیدا کردم. انقدری هم مطالعه دارم که برم و تاریخچه سرزمین کنعان (اردن ،لبنان و فلسطین کنونی) رو بخونم تا متوجه بشم 12 قوم از نوادگان سلیمان نبی در اونجا زندگی می کردند که به هنگام حضور موسی همگی یهودی شدند و این سرزمین متعلق به یهودیان هست نه مسلمانان که بخوام کورکورانه به صرف مسلمان بودنشون ازشون حمایت بکنم.
ضمن این که انقدری مستندات می بینم که حماس به سوی منازل مسکونی اسراییلی ها موشک پراکنی می کنه و عملاً بهانه رو دست اسراییل میده که به غزه حمله بکنه.
مسلماً اگر حماس راکت پراکنی به سوی اسراییل رو متوقف بکنه ، اسراییل هم عملاً بهانه ای برای حمله به غزه نخواهد داشت و اون موقع همه دنیا اسراییل رو محکوم خواهند کرد.
ولی وقتی به سوی خاک اسراییل توسط حماس موشک پراکنی میشه سایر دولتها هم این حق رو به اسراییل میدن که بخواد از خودش دفاع بکنه.
___________
پاسخ:
کسی که خوابیده را می شه بیدار کرد، ولی کسی که خودش رو به خواب زده رو نه؛
حالا من هر چی بگم حتی کنعان هم سرزمین ثانوی و پس از کوچ بنی اسرائیل بوده چه فرقی می کنه،
این که من بگم جمعیت فلسطین مسلمان شده اند مثل لبنانی ها، تفاوت نژادی شان با اعراب هم مشخص است مثل مصری ها، حالا تو بگو چون جماعت یهودی اند فلسطین برای اوناست؛
عزیز بحث را ادامه نده، منم حال ندارم هی بیا سراغ یک وبلاگ مختومه برای تایید کردن کامنت های مغالطه آمیز شما …
ژانویه 11, 2009 روی 7:39 ب.ظ
ریحانه
پس شما چرا زنده ای اگه تو کشور چنین رسمی حاکمه؟
حالا می دونم دیگه، فردا یه لیست مجرم و خلاف کار اعدام شده میاری می گی اینارو چون مخالفت کردن اعدامشون کردن.
بس کن دیگه لطفا.آسمون و زمین رو به هم می بافی تا حرفتو ثابت کنی؟
در ضمن من فقط گفتم یه فس بزننتون.از این جهت که حرفات دیگه داره بی ربط می شه.بعد هم به شمایی که این موضوع بی ربط رو به اون حرف گنده ربط می دی چه اعتمادی می شه کرد که حرفات مغرضانه نباشه.
این صاحب وبلاگ کف کرد بیچاره این قد با شما سر و کله زد.خدا رو خوش نمیادا.
اصلا یه پیشنهاد:این کامنت آخر عباس رضایی رو یه بار دیگه بخون.
بعد دیگه بی خیال همه چی شو . اگه خواستن نیرو اعزام کنن شما نرو.
ژانویه 11, 2009 روی 8:05 ب.ظ
ریحانه
راستی سو تفاهم ایجاد نشه.من منظورم از اینکه گفتم کامنت عباس رضایی رو بخونید.منظورم فقط همین قسمتش بود.
((بزار به درد خودمون كه از نظر شما اشتباهه بميريم))
و الا قصد بی احترامی نداشتم.اون مساله ی کتک زدنتون هم یه شوخی بود.بذارید به حساب بچگیم،نمی دونستم واژه ها نمی تونن لحن آدم رو برسونن.
ولی در همین حد بگم که من به عنوان یه دختر هجده ساله ، با عقل کمی که دارم در این حد می دونم و متوجه می شم که اگه نظری داریم و فکر می کنیم که درسته.لازم نیست و درست نیست که به همدیگه تحمیلش کنیم.اگه واقعا درست باشه به دل همه می شینه.به قول معروف فقط باید یه ذره صبر کرد.
من تو این وبلاگ بی طرف بی طرف بودم.به قول بی احترامی عباس رضایی،اومدم خودم رو پیدا کنم.ولی تو کل حرفاتون با این یه تیکه ((بزار به درد خودمون كه از نظر شما اشتباهه بميريم)) موافق بودم که احساس می کنم با همین یه جمله در صورت قانع نشدن هیچ کدوم از طرفین، می تونی جای دیگه به تبلیغ عقایدت بپردازی.
ژانویه 12, 2009 روی 6:56 ب.ظ
عباس رضايي
به ريحانه : هيچوقت 2نفر مثل هم نميشن وفقط بايد به تفاوت ها احترام گذاشت وبه شباهت ها دامن زد تا بتوان زيست كرد .
با شما موافقم. چقدر زيباست كه ما انسان ها با هم تفاوت داريم و ميتوانيم از نقاط تمايز يكديگر درس بگيريم.البته اين مكان عموميه و اگر دسترسي خصوصي به شما داشتم يه چيز ديگه هم ميگفتم .
به همه : من كوچيك تر از همه ي دوستان فضاي مجازيم و قصد بنده هيچ بي احترامي نيست.انسان داراي ساختارهاي شخصيتي هست كه وقتي اين ساختارهارو نتونه با تجربيات ديگران وفق بده ، دچار اشتباه ميشه . اين اشتباه طبيعيه چرا كه برخاسته از هيجانه و اين اشتباه را بايد با بعد فرامن شخصيت (وجدان) كنترل كرد و بنده و ريحانه و ديگر دوستان در برخي موارد نتوانستيم كنترل كنيم و بنده از آقا پرهام عذر ميخام .
به صاحب اي فضا : ببخشيد فضاي شمارو كثيف ميكنم.
در آخر هم دعا ميكنم خدا شر بسيجي نما هارو از اين مملكت كم كنه كه هر ضربه اي ميخوريم از ايناست.